Hoe werkt het?

Na overleg welke werkzaamheden Quartezz op zich zal nemen, gaan wij aan de slag. Mocht u een boekhoudabonnement bij ons afsluiten richten wij richten het boekhoudprogramma in maar uiteraard is het ook mogelijk om te werken met uw huidige programma. U krijgt een inlog met volledige toegang tot uw administratie. 

Indien er enkel gekozen is om de inkoopadministratie en betalingen te verzorgen werkt het bij gebruik van een boekhoudprogramma via Quartezz als volgt:

U levert facturen en bonnetjes aan:

  1. Via de app. Maak snel en eenvoudig een foto van je factuur of bonnetje. Met één klik upload je al je facturen en bonnetjes. 
  2. Via het online dashboard. Je kunt opgeslagen of ingescande facturen en bonnetjes uploaden met één druk op de knop. 
  3. Via e-mail. Krijg je een factuur via de e-mail binnen, dan kun je deze simpelweg doorsturen naar je persoonlijke door Quartezz verkregen e-mailadres en de factuur staat meteen in je administratie. 

Heeft u ook het factureren uit handen gegeven?

Dan gaan we overleggen en kijken wat de eenvoudigste en efficiëntste manier is voor het aanleveren van gegevens.